TERMENE ȘI CONDIȚII
Utilizarea Site-ului și achiziționarea Produselor, respectiv bunurile și serviciile digitale disponibile pe Site sunt reglementate de următorul set de Termene și condițiile (în continuare „TC” sau ”Contractul”), precum și de restul documentelor menționate în prezentul document, fiind aplicabile tuturor utilizatorilor, fie persoane fizice sau juridice, a site-ului www.thewolveselite.ro/program (denumit în continuare Site-ul sau platforma TheWolves ELITE), cu excepția cazului în care se prevede altfel în prezentul document.
Accesarea, utilizarea sau achiziționarea oricăror produse și servicii puse la dispoziția Dvs. pe platforma TheWolves Romania este supusă acceptării următorului set de termene și condiții, ce formează Contractul dintre Societatea noastră, și dumneavoastră.
Vă rugăm să citiți cu atenție prezentul set de Termene și Condiții înainte de a plasa o comandă sau de a vă înscrie la un curs.
Art.1. PĂRŢILE CONTRACTULUI
1.1 Prestatorul este MAKTUB AGENCY SRL, cu sediul în Municipiul Arad, Str. FULGERULUI, Nr. 15A, Bl. Z9/A, Sc, B, Ap. 13, Județul Arad având CUI: 46286165, Nr. de ordine la ORC: J2/1053/10.06.2022, denumit în continuare Prestatorul
1.2 Beneficiarul este persoana fizică sau juridică care accesează sau utilizează site-ul sau achiziționează bunurile cu conținut digital sau serviciile digitale (denumite în continuare produse sau bunuri și servicii digitale) puse la dispoziție de către Prestator și se identifică prin datele sale care apar pe factura de comandă care se generează în momentul completării formularului de înscriere și este denumit în continuare Beneficiar, Cursant sau Utilizator.
denumite în continuare în mod colectiv “Părțile” și în mod individual “Partea”
Definiții:
În sensul prezentului set de termene și condiții, expresiile de mai jos au următoarele semnificații:
Art.2. OBIECTUL CONTRACTULUI
2.2. Specificațiile Bunurilor și Serviciilor digitale, ce fac obiectul prezentului Contract sunt comunicate de către Prestator Beneficiarului în detaliu fie prin publicare pe platformă sau în cadrul întâlnirii de informare și prezentare online stabilite între Beneficiar și reprezentanții Prestatorului.
2.3. Prestatorul își îndeplinește obligația de livrare a bunurilor cu conținut digital în momentul în care bunul este transmis și predat către Beneficiar, la adresa menționată de către beneficiar.
2.4. Prestatorul își îndeplinește obligația de furnizare a conținutului digital/serviciilor digitale la data la care conținutul digital/serviciul digital devine accesibil pentru Beneficiar respectiv prin activarea contului de Utilizator pentru accesul pe platforma TheWolves ELITE, iar achitarea prețului reprezintă acordul expres al Beneficiarului de începere a furnizării Serviciilor digitale.
2.5. Bunurile și Serviciile Digitale nu sunt purtătoare de actualizări, nefiind menite a fi supuse vreunor actualizări sau susceptibile de actualizare.
2.6. Accesul și utilizarea Site-ului, precum și efectuarea comenzilor/înscrierilor, respectiv achiziționarea bunurilor cu conținut digital și/sau prestarea serviciilor digitale sunt supuse și reglementate de prezentul document, de contractul încheiat între părți, de politicile Societății, precum și de legislația aplicabilă în materie. Folosirea Site-ului, efectuarea comenzilor, achiziționarea și furnizarea Bunurilor și Serviciilor digitale nu sunt posibile în lipsa unui acord asupra Termenilor și Condițiilor. În situația în care nu sunteți de acord cu prevederile acestor documente, vă rugăm să nu utilizați Site-ul și să nu efectuați comenzi/înscrieri.
Art.3. ÎNCHEIEREA CONTRACTULUI. DURATA CONTRACTULUI
3.1 Prin acceptarea termenilor și condițiilor, respectiv prin comanda Beneficiarului și confirmarea comenzii de către Prestator, contractul se consideră încheiat între părți.
3.2 Prezentul document are valoare de contract, fiind valabil încheiat la distanță, exclusiv prin utilizarea de mijloace de comunicare la distanță, fără prezența fizică simultană a părților și fără a fi necesară semnătura părților (olografă sau electronică). Pentru evitarea oricărui dubiu, Părțile convin că semnătura nu reprezintă în niciun caz o condiție de validitate a Contractului.
Art.4. PREŢUL CONTRACTULUI ŞI MODALITĂŢI DE PLATĂ
4.1. Prețul bunurilor sau serviciilor digitale sunt comunicate de către Prestator în cadrul întâlnirii de informare și prezentare stabilite între Beneficiar și reprezentanții Prestatorului.
4.2. Plata se va putea face online, cu cardul, prin intermediul unui procesator de plăți sau prin transfer bancar.
4.3. Bunurile sau Serviciile digitale se pot plăti fie integral, fie în rate, în funcție de înțelegerea părților. În cazul în care Beneficiarul efectuează plata prețului prin plăți recurente Beneficiarul nu trebuie să parcurgă o procedură lunară sau anuală de plată, sumele aferente bunurilor și serviciilor digitale, ce fac obiectul contractului, urmând a fi debitate automat din contul Beneficiarului, la scadența fiecărei rate, potrivit înțelegerii părților.
4.4. Plata recurentă presupune că la data scadentă a fiecărei rate se va efectua automat plata de pe cardul introdus de către Beneficiar la prima comandă. Beneficiarul poate dezactiva în orice moment opțiunea de plată recurentă, cu un singur click, din contul de utilizator a Beneficiarului pe platforma Prestatorului.
4.5. Prestatorul va emite Beneficiarului o factură pentru bunurile și serviciile digitale ce fac obiectul prezentului contract, scop în care Beneficiarul va furniza Prestatorului toate informațiile complete, corecte și actuale necesare emiterii facturii și a documentelor justificative prevăzute de lege.
4.6. Factura pentru orice comandă (inclusiv pentru plățile recurente) va putea fi regăsită pe adresa de email oferită Prestatorului și prin interemdiul canalului de comunicare WhatsApp.
Art.5 CONFORMITATEA ȘI MĂSURILE CORECTIVE APLICABILE ÎN CAZUL CONSUMATORILOR
Prezenta secțiune se aplică în mod exclusiv consumatorilor, astfel cum sunt definiți de legea aplicabilă și anume: persoanelor fizice care acţionează în scopuri care se află în afara activităţii lor comerciale, industriale, artizanale sau profesionale.
5.1 Conformitatea bunului și serviciilor digitale
Prestatorul are obligația să furnizeze bunurile și serviciile digital, ce fac obiectul prezentului Contract, cu îndeplinirea cerințelor prevăzute de normele legale aplicabile, în special prevăzute de OUG 140/2021 și OUG 141/2021.
5.2 Cerinţe subiective de conformitate
Bunurile și serviciile digitale sunt în conformitate cu contractul dacă îndeplinesc următoarele condiţii:
5.3 Cerinţe obiective de conformitate
(1) Pe lângă respectarea cerinţelor subiective de conformitate prevăzute la art. 5.2, bunurile și serviciile digitale trebuie să îndeplinească următoarele condiţii:
(2) Prestatorul nu este ţinut să respecte declaraţiile publice, în conformitate cu dispoziţiile alin. (1) lit. c) și lit. d) de mai sus, în cazul în care acesta demonstrează cel puţin una din următoarele situaţii:
(3) În cazul în care contractul prevede furnizarea continuă a conținutului digital sau a serviciului digital pe parcursul unei anumite perioade, conținutul digital sau serviciul digital trebuie să fie conform pe întreaga durată a perioadei respective.
(4) Nu există o neconformitate potrivit prevederilor alin. (1) și (2) dacă, la momentul încheierii contractului, Beneficiarul a fost informat în mod explicit și într-un limbaj clar că o anumită caracteristică a bunurilor/serviciilor digitale nu corespund cerinţelor obiective de conformitate prevăzute la alin. (1) și (2), iar Beneficiarul a acceptat în mod expres şi separat acest lucru la momentul încheierii contractului.
Art. 5.4: Instalarea incorectă a bunurilor
Orice neconformitate cauzată de instalarea incorectă a bunurilor este considerată ca reprezentând o neconformitate a bunurilor în una din următoarele situaţii:
Art. 5.5: Integrarea incorectă a conţinutului digital sau a serviciului digital
Se consideră ca fiind o neconformitate a conţinutului digital sau a serviciului digital orice neconformitate cauzată de integrarea incorectă a conţinutului digital sau a serviciului digital în mediul digital al Beneficiarului, dacă este îndeplinită una din următoarele condiţii:
5.6. Răspunderea Prestatorului
(1) În cazul bunurilor cu conținut digital, Prestatorul răspunde faţă de Beneficiar pentru orice neconformitate potrivit dispozițiilor legale aplicabile, respectiv pentru orice neconformitate care există în momentul livrării și care este constatată în termen de 2 ani de la data respectivă.
(2) În cazul serviciilor digitale, Prestatorul răspunde pentru nefurnizare sau neconformitate a conținutului digital sau a serviciului digital potrivit prevederilor legale aplicabile.
5.7. Măsurile corective în caz de neconformitate a bunului digital
(1) În caz de neconformitate, Beneficiarul are dreptul la aducerea în conformitate a bunului, la o reducere proporţională a preţului sau la încetarea contractului în condiţiile prevăzute de dispozițiile legale aplicabile.
(2) Pentru ca bunul să fie adus în conformitate, Beneficiarul poate opta între reparaţie şi înlocuire, cu excepţia cazului în care măsura corectivă aleasă ar fi imposibilă sau, în comparaţie cu cealaltă măsură corectivă disponibilă, ar impune Prestatorului costuri care ar fi disproporţionate, luând în considerare toate circumstanţele, inclusiv următoarele:
(3) Prestatorul poate refuza să aducă în conformitate bunul digital dacă reparaţia sau înlocuirea este imposibilă sau i-ar impune costuri care ar fi disproporţionate, luând în considerare toate circumstanţele, inclusiv cele prevăzute la alin. (2) lit. a) şi b).
(4) Beneficiarul are dreptul fie să obţină o reducere proporţională a preţului în conformitate cu dispozițiile legale aplicabile, fie să obţină încetarea contractului în conformitate cu dispozițiile legale aplicabile, în oricare dintre următoarele cazuri:
(5) Beneficiarul nu are dreptul de a obţine încetarea contractului dacă neconformitatea este minoră.
(6) Beneficiarul are dreptul de a suspenda plata unei părţi restante din preţul bunului digital sau a unei părţi a acestuia până în momentul în care Prestatorul îşi va fi îndeplinit obligaţiile care îi revin potrivit legii.
(7) Beneficiarul poate opta pentru o anumită măsură corectivă în cazul în care neconformitatea bunului digital este constatată la scurt timp după livrare, fără a depăşi 30 de zile calendaristice.
5.8. Măsurile corective în cazul nefurnizării sau neconformității serviciilor digitale
În cazul în care Prestatorul nu furnizează serviciul digital, fără întârzieri nejustificate, după încheierea contractului, Beneficiarul îi va solicita Prestatorului să furnizeze serviciul digital. Dacă, în aceste circumstanţe, Prestatorul nu furnizează serviciul digital fără întârzieri nejustificate sau într-un termen suplimentar, astfel cum convin în mod expres părţile, Beneficiarul are dreptul să înceteze contractul.
Dispozițiile de mai sus nu se aplică, iar Beneficiarul are dreptul să înceteze contractul direct, în una dintre următoarele situaţii:
(1) În caz de neconformitate, Beneficiarul are dreptul la aducerea în conformitate a conținutului digital sau a serviciului digital, la o reducere proporţională a preţului sau la încetarea contractului în condiţiile prevăzute în prezentul articol.
(2) Beneficiarul are dreptul la aducerea în conformitate a conţinutului digital sau a serviciului digital, cu excepţia cazului în care acest lucru ar fi imposibil sau ar impune Prestatorului costuri care ar fi disproporţionate, luând în considerare toate circumstanţele, inclusiv:
(3) Prestatorul aduce serviciul digital în conformitate într-o perioadă de timp rezonabilă care nu poate depăşi 15 zile calendaristice din momentul în care Prestatorul a fost informat de către Beneficiar cu privire la neconformitate şi care este stabilit de comun acord, în scris, între părți, fără costuri şi fără vreun inconvenient semnificativ pentru Beneficiar, ţinând seama de natura conţinutului digital sau a serviciului digital şi de scopul pentru care Beneficiarul a solicitat conţinutul digital sau serviciul digital.
(4) Beneficiarul are dreptul fie la reducerea proporţională a preţului în conformitate cu dispozițiile legale aplicabile, în cazul în care conţinutul digital sau serviciul digital este furnizat în schimbul plăţii unui preţ, fie la încetarea contractului în conformitate cu dispozițiile legale aplicabile, în oricare dintre următoarele cazuri:
(5) Reducerea de preţ este proporţională cu diminuarea valorii serviciului digital furnizat Beneficiarului în comparaţie cu valoarea pe care serviciul digital ar avea-o dacă ar fi în conformitate.
(6) Atunci când serviciul digital este furnizat în schimbul plăţii unui preţ, Beneficiarul are dreptul de a obţine încetarea contractului numai dacă neconformitatea nu este minoră.
(7) În caz de neconformitate, Beneficiarul are dreptul de a suspenda plata unei părţi restante din preţul serviciului digital sau a unei părţi a acesteia până la aducerea în conformitate de către Prestator a serviciului digital, cu condiţia ca plata suspendată să nu fie aferentă unui conţinut digital sau serviciu digital deja furnizat de către Prestator şi care a fost conform.
Art.6 DREPTURILE ŞI OBLIGAŢIILE PĂRŢILOR
6.1 Drepturile și Obligațiile Prestatorului
6.1.1 Să furnizeze Bunurile și Serviciile digitale, în condițiile prevăzute de prezentul Contract și de normele aplicabile.
6.1.2 Să ofere Bunurile și Serviciile, ce fac obiectul prezentului Contract, în condițiile şi la termenele stabilite și comunicate în prealabil Beneficiarului.
6.1.3 Să emită factura fiscală aferentă, în modalitățile și în termenul prevăzut în prezentul Contract.
6.1.4 În cazul retragerii Beneficiarului din contract în condițiile prevăzute în Anexa 1 din Contract sau a încetării contractului de către Beneficiar în condițiile Contractului, Prestatorul poate interzice orice utilizare ulterioară a conținutului digital sau a serviciului digital, ce face obiectul Contractului sau furnizat în temeiul Contractului, Prestatorul procedând la blocarea accesului la conținutul digital sau la serviciul digital, inclusiv la pachetul de bonusuri și/sau prin dezactivarea contului de utilizator al Beneficiarului.
6.2 Drepturile și obligațiile Beneficiarului
6.2.1. Să achite prețul convenit conform prezentului Contract, la termenele stabilite. În cazul în care Beneficiarul nu onorează termenele de plata stabilite, Prestatorul este absolvit de livrarea bunului sau de furnizarea serviciilor digitale și de obligația oferirii accesului la platformă sau oricăror facilități sau servicii conexe sau bunurilor neachitate. În această situație, Beneficiarul nu va beneficia de bonusul prevăzut în Contract.
6.2.2. Să respecte întocmai regulile de comunicare stabilite de Prestator pe grupul de suport, oferit ca parte a pachetului de bonus, și să nu folosească un limbaj nepotrivit sau licențios pe acest grup la adresa Prestatorului sau a oricărui alt participant în cadrul grupului sau cursului, fiind interzisă acestuia postarea de mesaje scrise/verbale sau manifestarea unor atitudini apte de a provoca orice fel de daună sau ar periclita imaginea Prestatorului sau a oricărei alte persoane. Discuțiile și/sau argumentările se vor purta pe un ton colegial, mesajele care nu respectă aceste minime reguli de conduită urmând a fi eliminate de pe platformă fără a fi necesară vreo notificare prealabilă.
6.2.3 În ipoteza în care Prestatorul apreciază că faptele/mesajele postate/limbajul/tonul folosit ar fi de natură a aduce prejudicii de orice fel sau a periclita imaginea acestuia ori sunt contrare normelor de drept, valorilor sociale/morale, ordinii publice sau bunelor moravuri, poate hotărî, după notificarea prealabilă a Beneficiarului, să scoată Beneficiarul din grupul de suport, fără a mai avea acces la acesta. Pentru înlăturarea oricărei îndoieli, Beneficiarul nu va avea dreptul de a pretinde restituirea prețului în astfel de situații.
6.2.4. Să nu pună la dispoziția niciunui terţ, indiferent de metodă ori suport, cu titlu gratuit sau oneros, materialele/cursul sau părți ale acestuia pus la dispoziția sa de către Prestator prin accesul la platforma Prestatorului, Beneficiarul având exclusiv dreptul de a folosi materialele/cursul spre îmbunătățirea abilităților personale. În acest sens Beneficiarul este obligat să nu divulge userul și parola de conectare la contul de utilizator către terți, acestea fiind destinate strict pentru a fi utilizate de Beneficiar.
6.2.5. Să nu aducă atingere imaginii TheWolves Romania, participanților sau autorului și să respecte dreptul de proprietate intelectuală și confidențialitatea informațiilor și datelor la care are acces în baza prezentului Contract.
6.2.6. Beneficiarul are dreptul să i se respecte confidențialitatea informațiilor și a datelor furnizate în temeiul prezentului Contract, inclusiv dreptul la confidențialitatea și protecția datelor cu caracter personal.
6.2.7 Beneficiarul are dreptul să solicite și să obțină factura fiscală aferentă plății efectuate.
6.2.8 În cazul încetării contractului Beneficiarul are obligația de a se abține de la utilizarea conținutului digital sau serviciului digital oferit de Prestator, fiind interzisă punerea acestora la dispoziția terților.
6.2.9 Beneficiarul poate oferi din proprie inițiativă sau la solicitarea Prestatorului sugestii, păreri, testimoniale în legătură cu bunurile și serviciile furnizare de Prestator. În acest sens Prestatorul va avea dreptul de a include sugestiile, părerile sau testimonialele cu privire la bunurile și serviciile Prestatorului în articolele, platforma sau în materialele de prezentare ale Prestatorului, precum și de a publica sugestiile, părerile sau testimonialele cu privire la bunurile și serviciile Prestatorului în reviste și pe pagini web.
Art.7 DREPTUL DE RETRAGERE
7.1. Beneficiari – comercianți
Având în vedere prevederile OUG 34/2014, în situația în care Produsele respectiv bunurile și / sau serviciile digitale oferite de Prestator sunt achiziționate de comercianți, întrucât aceștia nu se încadrează în noțiunea de „consumator”, astfel cum acesta este definit de legislația în vigoare, dreptul de retragere nu este aplicabil.
7.2. Beneficiari – consumatori
Dreptul de retragere aplicabil Beneficiarilor, care au calitatea de consumatori, potrivit definiției din partea introductivă, este reglementat în Anexa 1 la prezentul Contract.
Art.8 RĂSPUNDERE
8.1. Fiecare dintre părți este răspunzătoare pentru îndeplinirea întocmai, integral și la timp a tuturor obligațiilor asumate prin prezentul contract.
8.2. Acceptarea termenilor și condițiilor contractuale se confirmă prin bifarea căsuței corespunzătoare de pe site. Prin accesarea site-ului, crearea Contului și utilizarea site-ului acceptați în mod expres și neechivoc termenii și condițiile site-ului în ultima lor versiune, comunicată în cadrul site-ului.
8.3. În cazul în care Beneficiarul-consumator, fără a exista vreun caz de neconformitate/nefurnizare a bunurilor și serviciilor digitale, decide în mod unilateral ca, după furnizarea bunului și serviciilor digitale de către Prestator, să nu utilizeze bunul digital sau să nu acceseze platforma și instrumentele digitale puse la dispoziție de Prestator, în temeiul prezentului Contract sau se răzgândește fără a exista un caz de neconformitate/nefurnizare, Beneficiarul nu este îndreptățit la restituirea prețului, iar dacă prețul a fost achitat numai parțial, obligațiile de plată asumate rămân valabile potrivit contractului. Prezenta prevedere nu va aduce atingere dreptului de retragere a Beneficiarului.
8.4. În cazul în care Beneficiarul-comerciant, decide în mod unilateral ca, în cursul sau după furnizarea bunului și/sau serviciilor digitale de către Prestator, să nu utilizeze bunul digital sau să nu acceseze platforma și instrumentele digitale puse la dispoziție de Prestator, în temeiul Contractului sau se răzgândește, fără a exista un caz de culpă în executarea obligațiilor contractuale de către Prestator, Beneficiarul nu este îndreptățit la restituirea prețului, iar dacă prețul a fost achitat numai parțial, obligațiile de plată asumate rămân valabile potrivit contractului.
8.5. Pentru accesarea platformei Prestatorului este necesară existenta unei conexiuni la internet a Beneficiarului, Prestatorul nu poate garanta că serviciile oferite vor fi întotdeauna conforme cu dorințele Beneficiarului, neîntrerupte, la timp si fără erori, sau că erorile vor fi corectate în timp util, depinzând de furnizorul de servicii de internet a Beneficiarului, astfel Prestatorul nu poate fi ținut răspunzător pentru aceste disfuncționalități.
Art.9. CLAUZA DE CONFIDENŢIALITATE
9.1. Beneficiarul se obligă să păstreze confidențialitatea față de terți, să nu dezvăluie sub nicio formă și prin niciun mijloc, să nu utilizeze în nicio modalitate, fie direct, fie indirect, fie în folos propriu, fie în folosul altuia, niciun fel de materiale, acte, date, informații rezultate din/în legătură cu relația contractual dintre părți sau altor aspecte confidențiale aparținând Prestatorului, de care Beneficiarul a luat la cunoștință în orice mod pe durata contractului.
9.2. Obligația de confidențialitate, astfel cum este prevăzută mai sus, se menține și după data încetării prezentului Contract. Prin informații confidențiale se înțelege orice informație aparținând Prestatorului, autorilor sau terților cu care Prestatorul are relații de afaceri sau privind activitatea acestora și care este transmisă de către Prestator în executarea Contractului, precum și orice împrejurare relevantă legată de Prestator (inclusiv, dar fără a se limita la cele prevăzute mai jos), indiferent dacă această informație a fost transmisă de către Prestator sau terți, primită de către Beneficiar în formă scrisă, orală sau în orice alt mod și care se referă inclusiv dar nelimitat la:
9.3. Beneficiarul declară și înțelege că va folosi informațiile confidențiale care îi parvin pe parcursul executării prezentului Contract numai în interesul și în scopul îndeplinirii obligațiilor sale contractuale și se obligă să nu le transmită terților, indiferent de motiv și indiferent de forma în care ar putea fi transmise.
9.4 Beneficiarul este de acord cu folosirea imaginii, fotografiilor, vocii și a asemănării sale, denumite ”Informații personale”, de către Prestator în scopul promovării de către Prestator a serviciilor sale.
9.5 Orice declarații sau interviuri, precum și dezvăluirea oricăror informații către media în legătură cu bunurile sau serviciile digitale furnizare de Prestator se poate face de Beneficiar numai cu acordul prealabil al Prestatorului, cu excepția situațiilor prevăzute expres de lege.
Art.10. DREPTURI DE PROPRIETATE INTELECTUALĂ
10.1. Toate drepturile ce decurg din dreptul de proprietate intelectuală asupra bunurilor și serviciilor digitale, cursurilor, modelelor de curs, precum și a oricărui material folosit de formatorii incluși în programul de curs, în timpul procesului de formare sunt proprietatea exclusivă a Prestatorului și sunt protejate de legislația în domeniul proprietății intelectuale.
10.2. Denumirea, logo-ul, conținutul Site-ului, elementele grafice și de design, fotografiile, imaginile, semnele, textele, materialele video, precum și orice alte materiale transmise sub orice formă către Beneficiar (prin vizualizare directă pe site ori prin orice alte mijloace care aparțin sau au legătură cu Site-ul), precum și orice alte elemente ale site-ului sunt proprietatea Prestatorului și sunt protejate de legislația privind drepturile de proprietate intelectuală. Prin excepție, nu aparțin Prestatorului materialele, de orice natură, puse la dispoziția Utilizatorilor/Cursanților pe Site cu privire la care s-a indicat un alt titular de drepturi de proprietate intelectuală ori pentru care s-a arătat sursa materialului.
10.3. Beneficiarii nu dobândesc niciun drept de proprietate ori de altă natură asupra sau în legătură cu Site-ul și cu platformele Prestatorului, cu întregul conținut al acestora ori asupra, fără a se limita la acestea, suportului de curs, webinariilor, materialelor de învățare (de orice natură și sub orice formă), metodologiilor, bazelor de date, cursurilor, testelor online, temelor, conținutului ș.a.m.d. puse la dispoziție de către Prestator sau cu care Beneficiarul a avut contact cu prilejul furnizării Bunurilor și Serviciilor digitale (denumite Materiale).
10.4. În sensul articolelor precedente, Materialele pot fi utilizate de Beneficiar exclusiv în scopul pentru care acestea au fost puse la dispoziție, în scop necomercial. Este strict interzisă copierea, preluarea, reproducerea, publicarea, transmiterea, distribuirea totală sau parțială, în aceeași formă sau într-o formă modificată a Materialelor.
10.5. De asemenea, Beneficiarilor le este interzis să realizeze acte care pot conduce la afectarea conținutului Site-ului și/sau a elementelor de securitate ale Site-ului ori a elementelor Site-ului menite să asigure protecția drepturilor de proprietate intelectuală și a datelor cu caracter personal.
10.6. Încălcarea prevederilor prezentului capitol va atrage răspunderea potrivit legislației în vigoare.
Art.11. CLAUZA DE NECONCURENŢĂ
11.1. Beneficiarul garantează și răspunde că nu va intra, în mod direct sau indirect, în concurență cu activitatea Prestatorului și nici nu va desfășura, în mod direct sau indirect, el însuși, angajați ori interpuși ai acestuia, cu titlu gratuit sau cu titlu oneros, alte cursuri care au obiect identic sau similar cu cel pus la dispoziția sa de către Prestator.
11.2. În măsura în care această obligație este încălcată, Beneficiarul va fi ținut să acopere prejudiciul generat Prestatorului.
Art.12. ÎNCETAREA
12.1. În cazul Beneficiarilor – consumatori: contractul dintre părți încetează de plin drept, fără a mai fi necesară intervenția instanțelor judecătorești ori alte formalități, în următoarele condiții:
12.2. În cazul Beneficiarilor – comercianți: contractul dintre părți încetează de plin drept, fără a mai fi necesară intervenția instanțelor judecătorești ori alte formalități, în următoarele condiții:
12.3. În cazul neachitării în termen a bunurilor și / sau serviciilor contractate, Prestatorul este absolvit de obligația furnizării bunurilor și serviciilor digitale comandate.
12.4. Încetarea Contractului nu va avea niciun efect asupra obligațiilor deja scadente ale Beneficiarului.
Art.13. FORŢA MAJORĂ
13.1. Niciuna dintre Părți nu răspunde de neexecutarea la termen sau/și de executarea în mod necorespunzător – total sau parțial – a oricărei obligații care îi revine în baza prezentului contract, dacă neexecutarea sau executarea necorespunzătoare a obligației respective a fost cauzată de forța majoră, aşa cum este definită de lege.
13.2. Partea care invocă forța majoră este obligată să notifice celeilalte părți, în termen de 5 (cinci) zile de producerea evenimentului și să ia toate masurile posibile în vederea limitării consecințelor lui.
13.3. Dacă în termen de 10 (zece) de zile de la producere evenimentul respectiv nu încetează, părțile au dreptul să-şi notifice încetarea de plin drept a prezentului contact fără ca vreuna dintre ele să pretindă daune-interese.
Art.14. ALTE CLAUZE
14.1. Beneficiarul nu va fi îndreptățit să cesioneze și/sau să transfere drepturile și/sau obligaţiile rezultând sau derivând din Contract către un terț fără consimțământul scris și prealabil al Prestatorului.
14.2. Părţile înţeleg şi acceptă ca toate sumele primite din parteneriate, promovări şi/sau publicitate în legătură cu bunurile și serviciile digitale ce fac obiectul prezentului Contact revin exclusiv Prestatorului.
14.3 În cazul neachitării în mod integral și cu respectarea termenului de scadență a bunurilor și serviciilor digitale comandate, conform prevederilor contractuale, Prestatorul este absolvit de obligația furnizării bunurilor și serviciilor digitale.
14.4. Întârzierea la plată, peste data scadentă, dă dreptul Prestatorului de a întrerupe accesul la serviciile digitale până la achitarea sumelor cuvenite, potrivit prevederilor contractuale.
14.5. Prestatorul are dreptul de a refuza accesul pe Site și/sau plasarea, procesarea, acceptarea și onorarea unei comenzi, respectiv anularea comenzii sau suspendarea furnizării bunurilor sau serviciilor digitale în următoarele situații, fără a se limita la acestea:
14.6. Dacă situațiile prevăzute mai sus constituie o încălcare a legii și/sau au generat prejudicii Prestatorului, Prestatorul va avea dreptul de a sesiza autoritățile competente pentru sancționarea persoanei vinovate și, de asemenea, dreptul de a parcurge toate procedurile prevăzute de lege în vederea reparării în integralitate a prejudiciilor suferite, prezente sau viitoare.
Art.15. LITIGII
15.1. Toate litigiile şi disputele referitoare la prezentul contract vor fi soluționate pe cale amiabilă.
15.2. În cazul în care părțile nu reușesc pe cale amiabilă, orice litigiu decurgând din sau în legătură cu prezentul contract, inclusiv referitor la încheierea, nulitatea, interpretarea, executarea sau desființarea acestuia, va fi soluționat definitiv de către instanțele de judecată de drept comun în cazul Beneficiarilor-consumatori și de către instanțele de judecată din Timișoara în cazul Beneficiarilor-comercianți.
Art.16. CLAUZE FINALE
16.1. Orice comunicare dintre părţi referitoare la prezentele termene şi condiţii poate fi transmisă prin e-mail sau scrisoare, potrivit dispozițiilor legale în vigoare.
16.2. Clauzele prezentelor termene şi condiţii se completează cu dispozițiile legale în vigoare.
16.3. Prezentele termene şi condiţii se supun dispoziţiilor legii române.
16.4. Prezentele termene şi condiţii nu aduc atingere niciunui alt contract încheiat între Părţi.
16.5. În cazul oricărui conflict, inconsecvențe, neconcordanțe sau dispoziții derogatorii între prezentele Termene și Condiții și prevederile oricărui contract încheiat cu Beneficiarul respectivul contract va prevala.
16.6. Prestatorul își rezervă dreptul de a modifica în orice moment prezentul document (Termene și condiții), varianta actualizată fiind disponibilă în permanență, în mod gratuit, pe Site, Secțiunea „Termene și condiții”.
ANEXA 1
Informații privind exercitarea dreptului de retragere. Politica de retragere aplicabilă pentru persoanele fizice – consumatori conform OUG 34/2014
Prezenta politică se aplică numai în situația Beneficiarilor, care au calitatea de consumatori.
Aveți dreptul de a vă retrage din prezentul contract, fără a preciza motivele, în termen de 14 zile.
Perioada de retragere expiră după 14 zile: începând de la data încheierii contractului privind furnizarea de servicii digitale respectiv ziua în care consumatorul sau o parte terţă, alta decât transportatorul şi care este indicată de consumator, intră în posesia fizică a bunurilor cu conținut digital.
Excepții:
Vă informăm că dreptul de retragere nu este aplicabil, printre altele, în oricare dintre următoarele situații: (i) după prestarea integrală a serviciilor sau (ii) pentru furnizarea de conținut digital care nu este livrat pe un suport material, dacă a început executarea contractului; (iii) furnizarea de înregistrări audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate după livrare.
Astfel, vă rugăm să aveți în vedere următoarele:
Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să ne informați cu privire la decizia dvs. de a vă retrage din contract, utilizând o declarație neechivocă, prin oricare dintre următoarele modalități:
Pentru exercitarea dreptului de retragere puteți folosi modelul de retragere alăturat;
Pentru a respecta termenul-limită de retragere este suficient să trimiteți comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere. Dacă Beneficiarul nu își exercită dreptul de retragere înăuntrul termenului prevăzut mai sus, este decăzut din acest drept și nu va avea dreptul de a pretinde rambursarea sumei achitate.
Dacă vă retrageți, vom rambursa orice sumă pe care am primit-o de la dumneavoastră, fără întârzieri nejustificate şi, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informaţi cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract.
Vom efectua această rambursare folosind aceeaşi modalitate de plată ca şi cea folosită pentru tranzacţia iniţială, cu excepţia cazului în care v-aţi exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare; în orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări.
ANEXA 2
Formular de retragere
Prezentul formular se completează, se semnează și se transmite către Prestator numai dacă doriți să vă retrageți din contract.
Către: MAKTUB AGENCY SRL, cu sediul în Municipiul Arad, Str. FULGERULUI, Nr. 15A, Bl. Z9/A, Sc. B, Ap. 13, Județ Arad, adresa de e-mail: contact@thewolveselite.ro
Numele și prenumele dvs. ………………………………………………………………………………………………
(se va completa cu numele persoanei care exercită dreptul de retragere)
Adresa dvs. ………………………………………………………………………………………………
(se va completa adresa persoanei care exercită dreptul de retragere).
Adresa de e-mail: ………………………………………………………………………………………………
(dacă optați pentru transmiterea confirmării de primire a formularului de retragere prin e-mail)
Vă informez prin prezenta cu privire la retragerea mea din contractul referitor la furnizarea următoarelor servicii / produse:
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
(se va completa cu serviciile/produsele la care doriți să renunțați)
Comandate la data ………………………………………………………………………
(se va completa cu data plasării comenzii)
Solicit returnarea banilor (dacă este cazul) în contul ………………………………………….………………………………………………… deschis la …………………………………………………………………., titularul contului ……………………..
Semnătura consumatorului:________________________
(doar în cazul în care acest formular este notificat pe hârtie)
Data: ………………………………………